Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΥΓΡΑ ΚΡΑΓΙΟΝ!

 Γεια σας γεια σαααας..Πως ειστε?Τι κανετε?Επεστρεψα σημερα με ένα νέο post και συγκεκριμένα θα σας μιλησω για τα υγρα κραγιον που εχω στη συλλογη μου..Τον τελευταιο καιρο με εχει πιασει μια μανια και αγοραζω μονο τετοια..Όλα είναι παρα πολύ οικονομικα και αφου γνωρίζω ότι πολλες κοπελες τα προτιμουν,ειπα να σας δειξω αυτά που εχω και να σας μιλησω λιγο για αυτά..Παμε!!

Ας δουμε λοιπον..Θα ξεκινησω από την πανω σειρα από αριστερα προς τα δεξια:

  • ESSENCE STAY MATT LIP CREAM 03 SOFT NUDE:Πρόκειται για ένα nude (όπως λεει και το ονομα του) ο,τι πρεπει για κάθε μερα.Δε στεγνωνει τελειως ματ στα χειλη,αλλα αφηνει ένα ημι-ματ αποτέλεσμα.Η διαρκεια του είναι γυρω στις 2 ωρες,βεβαια αν φαω η αν πιω κατι,φευγει αμεσως.Τιμη δεν ξερω γιατι το ειχα παρει από περιοδικο αλλα δε νομιζω να ξεπερναει τα 4 ευρω..
  • RADIANT MATT LASTING LIP COLOR NO.02:Το συγκεκριμενο σας το εδειξα και στα αγαπημενα του μηνα.Η αποχρωση του είναι ένα nude-ροζ και αυτό πολύ καθημερινο.Εχει και spf 15.Δυστυχως η συγκεκριμενη αποχρωση δε στεγνωνει στα δικα μου χειλη(κριμα γιατι ειχα ακουσει πολύ καλα λογια για τα συγκεκριμένα).Θα δοκιμασω βεβαια και πιο σκουρες αποχρωσεις για να κρινω καλυτερα..Η τιμη του είναι 13,50 ευρω.
  • NYX SOFT MATTE LIP CREAM ABU DHABI:Το ειδατε και στο haul που εκανα για τις αγορες μου από τη NYX.Είναι μια καφε αποχρωση που την εχω λατρεψει.Στεγνωνει τελειως ματ στα χειλη και εχει αρκετα καλη διαρκεια.Η τιμη του είναι γυρω στα 8 ευρω.
  • NYX SOFT MATTE LIP CREAM VANCOUVER:Άλλο ένα αγαπημενο από αυτή την εταιρια.Ειναι ένα σκουρο μωβ χρωμα τελειο για το χειμωνα.
  • ERRE DUE LIQUID MAT LIPSTICK NO.116:Σας το εχω δειξει και αυτό.Ειναι μια πολύ ομορφη καθημερινη αποχρωση και αρκετα ανοιξιατικη θα ελεγα.Στεγνωνει αμεσως στα χειλη και διαρκει γυρω στις 3-4 ωρες.Θελω σιγουρα να δοκιμασω κι άλλες αποχρωσεις από την ERRE DUE.H τιμη του είναι 10,50.
  • BEAUTY LINE LONGLASTING LIPGLOSS:Πρόκειται για ένα lipgloss,όπως το λεει η εταιρια,το οποιο στεγνωνει ματ και εχει μια πολύ καλη διαρκεια..Ειναι μια κοκκινη-φραουλη αποχρωση.Δυστυχως ξηραινει αρκετα τα χειλη οποτε πριν το εγαρμοσετε πρεπει να εχετε κανει μια καλη ενυδατωση.Η τιμη του είναι 3,50 ευρω και πραγματικα είναι τελειο για τα χρηματα του!
Αυτά ειχα να σας δειξω.Τα αγαπω τα lip creams και σιγουρα θελω να δοκιμασω και από άλλες εταιριες.Γραψτε μου κι εσεις ποια είναι τα αγαπημενα σας,αν εχετε,και αν εχετε να μου προτείνετε καποια.Θα τα πουμε σε επομενο ποστ!

ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου