Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

T.M.I. TAG!!


Γεια σας,γεια σαςςςςς..Τι κανετε?Πως περνατε?Ελπιζω να ειστε ολες καλααα..Μπήκαμε και επισήμως στην ανοιξη..Πως αισθάνεστε για αυτό??Εγω να σας πω την αληθεια ηθελα λιγο παραπανω χειμωνα,γιατι φετος δεν καταλάβαμε καθολου(τουλάχιστον οσοι μενουν Αθηνα).Καιρο τωρα εψαχνα να βρω καποιο tag για να με μαθετε λιγο καλυτερα..Βρηκα λοιπον αυτο..Ονομάζεται T.M.I (TOO MUCH INFORMATION) TAG και εχει 29 ερωτήσεις..Παμε λοιπον !!! <3

 1)ΤΙ ΦΟΡΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ?

Αυτή τη στιγμη που γραφω είναι 12 το βραδυ,οποτε φοραω τις πυζαμουλες μουυ!!

2)ΕΧΕΙΣ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΠΟΤΕ?

Ειμαι ερωτευμενη με το αγορι μου εδώ και 4 χρονια.. <3

3)ΠΟΣΟ ΥΨΟΣ ΕΧΕΙΣ?

Ειμαι 1,61 παρακαλωω..χαχαχαχα..

4)ΕΧΕΙΣ ΤΑΤΟΥΑΖ?

Εμ όχι,αλλα εδώ και 5 χρονια το σκεφτομαι να κανω.Ειμαι πολύ αποφασιστικη βλέπετε..χαχαχα

5)ΤΙ ΤΡΥΠΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ?

Εχω τρυπες μονο στα αυτια μου..2 στο δεξι και 1 στο αριστερο..

6)Ο.Τ.Ρ(ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΘΕΛΩ ΜΑΖΙ)

Ποτε δεν καταλαβα αυτή την ερωτηση..

7)ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ

Χωρις δευτερη σκεψη..

8)ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ?

ΧΜΜΜ αυτή τη στιγμη τιποτα νομιζω..

9)ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ?

Ειμαι 21..

10)ΤΙ ΖΩΔΙΟ ΕΙΣΑΙ?

ΥΔΡΟΧΟΟΟΟΟΣ!!! <3

11)ΤΙ ΤΥΠΟ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΦΥΛΟ?

Ο,τι εψαχνα το βρηκααα.μες στα δυο του ματιααα... <3 χαχαχα

12)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Δε δυσκολευτηκα καθολου...WENTWORTH MILLER <3

13)ΑΡΓΗ Η ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ?

Ακουω και τα 2 αναλογα τη διαθεση μου αλλα συνηθως προτιμω γρηγορη!

14)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΧΡΩΜΑ.

Κοκκινο και μαυρο

15)ΠΟΥ ΠΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΜΕΝΗ?

Παντα στο δωματιο μου..

16)ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΝΙΟ?

Το χειμωνα περιπου 20 λεπτα και το καλοκαιρι γυρω στα 10..

17)ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ?

Περιπου 1 ωρα κανω..Ποτε λιγοτεροο..

18)ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΒΓΑ?

Η αληθεια είναι πως σε καβγα με ξεμάλλιασμα όχι,αλλα γενικα σε καβγα,ναι..χαχαχα

19)ΤΙ ΦΟΒΙΕΣ ΕΧΕΙΣ?

ΟΥΥΥΥΥ και τι δεν εχω..Φοβάμαι το σκοταδι,τα ζωυφια και πολλα αλλα..Θα τελειωσω αυριο..χαχαχα

20)ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ

Αυτή την περιοδο βλεπω σε επαναληψη το PRISON BREAK και συγκεκριμένα πριν τελειωσα το 2ο κυκλο..!! <3

21)ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΕΣ

Μιλησα με τον μπαμπα μου..

22)ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ

ΜΟΥΣΑΚΑΑΑΑΑΑΣ!!!

23)ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΣ.

Γενικα θελω να επισκεφτω τη Λατινικη Αμερικη και ειδικοτερα την Αργεντινη.

24)ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΜΗΝΥΜΑ.

Μιλουσα με μια ξαδερφη μου..

25)ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ?

Εδώ που είμαι και τωραα!!

26)ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

ΕΕΕ ναι το αγορι μου.. <3

27)ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΦΙΛΗΣΕΣ ΚΑΠΟΙΟΝ?

ΧΤΕΣ.

28)ΠΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΑΝΕ?

Πριν κανα μηνα,μια τρελεγκο με προσεβαλε στο Μετρο,γιατι την ενοχλουσα ο τροπος που μασουσα την τσιχλα..Το αστειο είναι ότι δε μασουσα καν.χαχαχαχα(ααα ρε τι κοσμος κυκλοφορει)

29)ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.

Παω γυμναστηριο αν πιανεται!


Κοριτσια μου αυτές ηταν οι ερωτήσεις με τις δικες μου απαντησεις..Οποια θελει ας απαντησει κατω στα σχολια καποια από αυτές η και ολες αμα θελει..Θα τα πουμε!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου