Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ NYX COSMETICS!!

 Καλησπερα κορίτσια μου..Τι κανετε;Ελπιζω να ειστε ολες καλα..Σημερα θα σας δειξω τις αγορες που εκανα από τη NYX.Για οσες δεν το γνωρίζετε, η NYX εχει ένα κατάστημα στη Θεσσαλονικη και εδώ και λιγο καιρο ανοιξε και το ηλεκτρονικο τους κατάστημα..Οποτε το εκμεταλλευτηκα και εκανα τις πρωτες μου αγορες.Αν θελήσετε review για καποιο από τα προϊόντα πειτε το μου κατω στα σχολια.Το link για το site τους είναι αυτό http://www.nyxcosmetics.gr/ . Παμε λοιπον να ξεκινήσουμε!! <3

 Πρωτη αγορα είναι το TRICKS OF THE TRADE TRAVEL KIT το οποιο περιεχει:το Pore Filler, Liquid Illuminator, Butter Gloss in Crème Brulee, HD Finishing Powder, Blush & Contour Duo, All Over Balm και Matte Setting Spray.Η τιμη του είναι 22,95

Συνεχιζω με την παλεττα EMPTY PRO PALETTE-HCPP COMPONENT,η οποια κοστιζει 5,95.Μεσα εβαλα δυο ρουζακια από τη σειρα HIGH DEFINITION BLUSH SINGLES,τα οποια κοστιζουν 6,95 το καθενα.Το πανω ονομάζεται Hamptons και το κατω Intuition.

 Επειτα,εχουμε το διασημο WONDER STICK,το οποιο είναι στην αποχρωση UNIVERSAL.Πρόκειται για ένα stick,το οποιο είναι για highlighting και contouring.Η τιμη του ειναιι στα 14,95..

Προτελευταια αγορα είναι μια παλεττα σκιων.Ειναι από τη σειρα LOVE IN PARIS και συγκεκριμένα είναι η MADELEINES AND MACAROONS.Κοστιζει 15,95.

Τελευταια προιοντα είναι δυο υγρα κραγιον απο τη σειρα SOFT MATTE LIP CREAM.Κοστιζουν 8,95.Οι αποχρωσεις απο τα αριστερα προς τα δεξια ειναι:Abu Dhabi(δεν είναι ροδακινι όπως φαινεται στην εικονα,αλλα ένα καφε χρωμα) και Vancouver.

Αυτές ηταν οι αγορες μουυ.Να πω ότι οι παραγγελια μου ηρθε πολύ γρηγορα.Την εκανα Τριτη μεσημερι και Τεταρτη ηταν εδώ.Οι ανθρωποι είναι εξυπηρετικότατοι.Σιγουρα θα αγορασω ξανα απο τη NYX,καθως εχω βαλει πολλα πραγματα στο ματι.Πειτε μου αν εχετε δοκιμασει καποιο απο αυτά και αν εχετε αγαπημενα απο αυτή την εταιρια ώστε να τα δοκιμασω κι εγω.Θα τα πουμε λοιπον κορίτσια μου..

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου